maandag 9 april 2012

Ontdek PINTEREST: 's werelds grootste prikbord!


Zeker 6 kaften heb ik liggen in mijn kast, bomvol knipsels. Leuke kleren, mooie interieurs, handige poetstips, cartoons: allemaal uitgeknipt of gevonden op internet. Nog te zwijgen over mijn tientallen overvolle receptenmapjes!


MAAR, vanaf nu kan ik al mijn mooie vondsten op het internet OVERZICHTELIJK plaatsen op 's werelds grootste prikbord: Pinterest.
Op die website kan ik nu mijn eigen persoonlijke virtuele prikborden vol beelden “pinnen”. Niet alleen wat ik zelf vind, maar ook anderen hun vondsten kan ik bijvoegen op mijn prikbord. Mamamia, de ene foto nog geweldiger dan de andere. Van huwelijksdecoratie, inspirerende slogans, design, mode en knutselideeën, tot recepten.
Bewonder de beelden op de homepagina van Pinterest of klik hier om mijn prikborden te zien.
Wil je zelf starten met prikborden: doe eerst een aanvraag, en klik op het rode “Request an invite” bovenaan de pagina.
Urenlang zoek-, kijk- en snuffelplezier! Wees gewaarschuwd, het is nu al dé internethype van 2012, én werkt verslavend voor creatieve zielen.


Oh, voor ik het vergeet: Zalig Pasen!

Wij zijn voor het oranje thema gegaan;)
I love Orange - Happy Easter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten